Första maj välkommen

Hej å hå vad månaderna springer iväg 😁 
Vi åkte ner till kulbacken runt 8 tiden, kollade på majbrasan & raketerna. Raketer var ingen höjdare för min lilla bebis, han blev jätte ledsen när det började smälla 😫 
Vi kom hem vid 10 ungefär. Miliam fick ny blöja & ersättning & sedan somnade han. Jag har precis lagt mig i sängen.
Imorgon ska jag forsätta med mitt köksbord ska även köpa dynor och överdrag till stolarna. Eller är det röd dag imorgon & allt är stängt? 😱😱 




Jag måste till Ikea & handla framöver när någon vänlig själ vill åka med mig & handla några grejer till lägenheten 



Vitt allt ska vara viiiitttt, såååååå snyggt!  
Några enstaka saker ska jag ha svart👏👏 
Kommer bli så snyggt när allt är klart! 

Nu ska jag sova innan det är dags att gå upp igen! natti❤️

0 kommentarer