22 saker jag vet om Lina

  1. Hon sjunger jävligt bra utan att hon kan erkänna det.
  2. Hon har ingen bacillskräck eller är pedant (jävligt skönt med det) 
  3. Hon har en härlig humor och skratt!!
  4. Hon är alltid lojal och äkta!
  5. Hon har en mamma som alltid ställer upp och lina är precis lika jävla bra mot Miliam.
  6. Jag har endast få gånger sätt henne gråta eller hört, får panik när hon väl är ledsen!
  7. Hon är lika snål som jag (inte så mycket) men när det kommer till vänner är det en självklarhet att bjuda!
  8. Hon har tatuering på armarna ryggen och magen.
  9. Hon tycker om att baka och är flitig och påhittig!
  10. Lina har dansat och vill börja dansa igen (men finns ingen grupp)
  11. Lina har en navelpiercing
  12. Lina har svårt att uttrycka sig vad hon känner i verkligheten men på bloggen ser man verkligen och får reda på det i ord.
  13. Lina tror på andar precis som jag.
  14. Lina tar alla andra före sig själv.
  15. Man kan se ut hur man vill eller vara hur man vill när man är med henne utan att hon kollar snett
  16. Jag har ringt lina vissa gånger när jag lagat mat för hon vet hur man gör, bra tips! ring lina
  17. Lina har alltid fina naglar
  18. Lina har haft alla hårfärger
  19. När lina och jag var små så badade vi och duschade alltid tillsammans
  20. Lina har grön/bruna ögon
  21. Lina blir lätt brun
  22. Lina är inte som alla andra och är så äkta man kan bli.

Jag skulle aldrig klara mig utan henne - Skrivet från Ida
världens finaste Lina!♥
 
0 kommentarer