Lördag

Hej på er! 

Som alla såg gjorde min bästa vän ett inlägg på min blogg förut, men Ida, jag kan inte sjunga, bara du som tycker de 😍😂 gulle dej! 

Idag har miliam träffat Henke för första gången, det var mysigt att ses en stund så himla länge sedan..  nettan skulle ha kommit idag men blev ändrade planer, tyvärr! 
Jag har även köpt mig en dubbelsäng idag, kändes att det behövdes faktiskt när man bor i en etta om någon vill sova över nångång 😊😊 

Jag har sovit en stund precis med miliam men han forsätter att sova så jag fick äta mat i lugn o ro👍 
Ikväll är det mello & lördags mys med ostbågar & chips😍 

Nu ska jag passa på att kissa, bajsa, spy osv innan miliam vaknar 😂 (SKÄMT!!!) 

Hörs Senareeee loveeeeee❤️❤️ 



En glad bebis imorse. Varje morgon den senaste tiden har jag vaknat till detta underbara leende❤️❤️ jag smälter varje gång du ler! 

1 kommentar
Anonym

Kan du inte ta kort på din lägenhet hur den ser ut :)?

Svar: Jo det kan jag göra nåndag 😀
liinaiidamarie.blogg.se