Nu Allltsååå

nu får jag NOG! 
Vi är inte tillsammans, vi är ingenting. Jag umgås med vem jag vill. Jag gör vad jag vill. Jag pratar med vem jag vill. 
DU har ingenting och säga till om när det gäller MITT liv. Det ända vi har är ett barn ihop. 
Dra du in folk & ställ till det för dej själv om det känns bra. Jag tar hand om vårat barn, dag som natt. 
Ska vi räkna timmarna du har varit med honom?! Nej jag tror inte det, för det är pinsamt. 
Jag gör allt för mitt barn. 
Jag festar ALDRIG. druckit 2 ggr sedan jag blev mamma. Jag sitter hemma varje kväll, jag underhåller honom på dagarna, ger honom mat, byter blöja. ALLT. Jag hinner knappt duscha, äta eller gå på toan för att jag måste se till miliam. Går jag någonstans tar jag med honom såklart. 
Du kastar skit på mig för att jag en barnledig kväll umgicks med folk du inte tycker om. & dessutom inte ens känner. Hallå?! Seriöst. Ett skämt eller?! 
Jag har fått nog!
Hota mig med att gå till rätten osv. Do it! Du har aldrig ens bytt en blöja på din egna son. 
& dessutom går allt före din egna son. Festa, grilla, vänner osv. 
Hur har du mage till att öppna munnen om vad jag gör, Vem jag umgås med.
Jag vet vad som är bäst för miliam. Skulle aldrig någonsin låta någonting hända honom. Aldrig!!!! 
Mig hotar du inte med att ta mitt barn ifrån mig. 
Väx upp.

Btw. Tack för att du iaf gav mig det finaste en människa kan önska sig. 
Synd att du inte förstår vad du går miste om själv. 






5 kommentarer
Sofie

You go girl. Fortsätt så & jag vet att du aldrig ger upp, du är så jävla bra!

Svar: ❤️❤️❤️
liinaiidamarie.blogg.se

Jim

helt rätt, stay strong woman!

Svar: Tack!
liinaiidamarie.blogg.se

Ida direll

Kämpar med dig föralltid du är AÖDRIG någonsin ensam älskar dig!!

Svar: Jag vet, är så jävla glad att jag har dig!
Jag ÄLSKAR DIG!! ❤️❤️❤️❤️
liinaiidamarie.blogg.se

Veronika

Jag började läsa din blogg då jag väl gravid med min son som föddes 10/1 :)
Måste bara säga att jag tycker att du gör det så bra som tar hand om din son alldeles själv.
Lyssna inte på andras skitsnack, du är en bra mamma till din son ! ♡

Svar: Åh tack! Nästan jämngamla alltså 😃
Skit snack gör mig starkare. De tackar jag för ❤️
liinaiidamarie.blogg.se

Felicia

Tråkigt att läsa lina, känner igen detta alltför väl! Hoppas allt löser sig till det bästa för milliams skull.... Håll huvudet högt, den bästa personen för ditt barn är du!!

Svar: Tack så mycket💗! Ja , låter aldrig nått hända miliam! Detta gör mig starkare. Så mycket starkare!
liinaiidamarie.blogg.se