Föralltid, kämpar för dig varje dag!



Det finns nog ingen som kan förstå kärleken till ens barn om man inte har några själv. 
Jag är så jävla lycklig som har världens finaste son. Jag kämpar varje dag för dig. Jag vet inte hur mitt liv skulle sett ut fall jag aldrig fick dig. Jag kommer alltid stå vid din sida, vilka vägar du än väljer i livet så kommer jag aldrig någonsin lämna dig eller sluta tro på dig. Jag älskar dig mer än någonting annat. Jag saknar dig varje sekund jag inte är med dig. Jag verkligen älskar denna lilla underbara unge. 
Mammas skatt är du! ❤️ 
Varje gång jag kollar på dig så vill jag bara gråta av lycka. Jag är verkligen så lyckligt lottad. Jag har verkligen världens finaste son.
Tack vare dig så vet jag att livet är värt att kämpa för. Vid alla hinder vi möter i livet så är det DU som får mig kämpa mig uppåt. Jag kommer aldrig sluta kämp för dig. Jag älskar dig❤️❤️❤️ 



0 kommentarer