Lika så denna

Som jag skrev i förra inlägget, skriver det igen. 
denna dag kan ta sig och dra någonstans. 

Imorgon åker miliam till Tim & jag ska plugga, dricka några cider med Sofia & även hinna med en krogrunda. 
Lördag & söndag ska jag plugga stenhårt, STENHÅRT menar jag då. 
Jag sitter just nu i soffan med en kopp te & den största marabou daimchoklanden. Tröst äter, lite så kanske! 
Livet är kanske inte på topp just nu men det löser sig så småningom. 
Jag är trött på allt som har med livet att göra typ. Miliam är verkligen den som får mig orka. MITT ALLT! 
Nu ska jag ta en cigg & om ett tag krypa ner brevid min fina son❤️ 



Ursäkta för den fulaste bilden. Men den är så äkta. 


Måste bara säga det också att, jag har världen bästa vän som alltid finns där för mig. Tack för du är du & för att du är så förbannat underbar. Jag kommer göra allt i min makt för dig precis som du gör för mig. 
Du är min andra halva❤️ 
Min syster. 
Jag ÄLSKAR dig. Glöm aldrig det. 
❤️❤️❤️❤️ 
1 kommentar
Ida direll

Kommer göra allt i min makt till dig, även efter döden, du vet det! Älskar dig otroligt mycket lina, livet gav mej det äktaste o den är du ❤️

Svar: Du är den finaste tjejen i universum. Jag älskar dig också tills dagen jag dör & i andra livet vi kommer leva tillsammans också! Du är bäst Ida. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
liinaiidamarie.blogg.se