Folk har förbannat mycket åsikter. Snälla HÅLL KÄFTEN!

Ja sköter mig själv & jag har miliam varannan helg nu mera, så snälla knip igen era munnar ett tag nu. 
Vad jag & mitt barns pappa har kommit överens om är VÅRAT inte erat. Att kommentera ' ta hand om ditt barn!!!!!!' Anonymt säger ju bara mer än er än om mig. VISA ERA NAMN ISTÄLLER FJOLLOR. 
& jag detta gör mig så fucking förbannad. Ni har inte ens aning om någonting, på riktigt. Tagga ner lite nu. 
Sköt erat liv så sköter jag mitt. Det blir skit bra. 
Så snälla HÅLL KÄFTEN nu! 


4 kommentarer
😉😨😨

Det var väl du som aldrig skulle lämna ditt barn ?
Hur kan man lämna en sån liten till sin pappa så många många mil bort ?
Har du inga känslor? Har inte själv barn men det är ju helt sjukt.
Varför är ditt barn aldrig hemma hos dig ?
Tror du kommer ångra detta beslut en dag .
Och jag tror din son kommer vara tacksam för han fick sin uppväxt hos sin underbara pappa o hans tjej .
Att skriva på papper frivilligt , och helt plötsligt bara träffa sin son någon gång.
Väx upp . Och skaffa inte mer barn när du inte kan ta hand om ditt första . !!!!!!!!!!!

Svar: Precis skaffat en till unge 😍😍😍 miliam ska bli storebror, han har det så bra med sin pappa i veckorna & mig i helgerna hjärtat 😍
Pusss och kram. Tack för din uppmärksamhet & din tid du lägger på mig. 🙏 älskar det 👍
liinaiidamarie.blogg.se

Emma

Skit i vad andra tycker Lina! Folk kommer alltid prata.
Klart du inte skiter i din son !

Svar: ❤️❤️ skiter verkligen inte i mitt barn
liinaiidamarie.blogg.se

Emma

Varför måste folk va anonyma?
Herre gud !!
Hon skiter ju inte i sitt barn. O ni / du vet väl inte anledning till vf han bor hos sin pappa ?
De e ju deras ensak

Muppar!!

Svar: Jag vet inte varför folk är så jävla fega & rädda så dom inte ens vågar visa sina namn. Barnsligt... De är ju inte speciellt farligt alltså..
Nej dom vet inte ett piss om någonting men dom tror sig väl veta allt.
Blir så irriterad på det.
liinaiidamarie.blogg.se

😉😨😨

Emma varför ska du lägga dig i detta ?
Lina får väl stå för att hon är en kass morsa !
Ja lägger inte ner tid på dig, men jag blev så chockad när ja fick höra att du lämnat din son . Att du inte orkar vara med honom . Du är hellre med din nya kille varje dag och mår skit bra när din son är flera mil ifrån dig. Du som aldrig skulle svika honom? Så som du själv blivit sviken?
Vill bara säga att du kommer ångra detta. Din son är väl viktigare än en kille som du ändå inte kommer leva med hela livet.

Svar: Snälla knip igen din käft ett tag nu din lilla omogna människa.
Skriv TILLL mig på Fb och diskutera detta ist men uppenbarligen VÅGAR DU INTE. & Emma lägger sig antagligen i för att hon vet att det du säger är fucking bullshit. Jag skiter inte i mitt barn verkligen Inte. Öppna käften nästa gång då du vågar stå för vem du är om inte annat så är det inte så svårt att ta reda på ditt namn. Ha de gött så länge så ses vi 😉 pÖööss
liinaiidamarie.blogg.se