Mot Västervik

Möten hit & möten dit💤 trött påt nu. 
Ska även hinna med en träff med saknade Elin.w❤️ hänt mycket sedan sista. 
När jag kommer hem igen MÅSTE det fixas i sovrummet innan jag får psykbryt på alla tomma kartonger som ska ner i källaren.
Adressändring måste med göras. 
Mycket måsten på måste listan, kanske är dax att bocka av lite snart. 

Städa av köket och vardagsrummet hann jag med imorse så det är skönt att komma hem till nystädat (nästan). 😉 rent utan disk iallafall👍 

På tal om annat så tycker jag folk är allt för nyfikna på mitt liv, fast när jag tänker efter så är mitt liv jävligt bra & det kanske är det folk stör sig på lite😀 men så är det & så kommer det vara. Kommer även bli så sjukt mycket bättre med planerna som finns😅 

Tack för all eran uppmärksamhet ❤️LOVE IT😍 
 men era kommentarer tar jag inte åt mig av, inte det minsta, tyvärr 😩 
En fet puss till er alla, för jag tycker om er ändå! 






🐷🐽🐷🐽🐷🐽
1 kommentar
Sofie

Love you finaste lina ❤️❤️❤️

Svar: I Love you ❤️❤️❤️❤️
liinaiidamarie.blogg.se