Måndag/tisdag

Igår gick jag & Ida ner till stan & shoppade, fick med mig smink hem & lite underkläder, fick tillbaka mitt smink jag hade tappat också, Apoteket hade tagit hand om det. Så Sköönt! 
Vi delade på en pizza innan vi gick hem. 
Kollade på Lotta på Liseberg & lekte med miliam innan Ida åkte hem, på torsdag kommer dom tillbaka👏😄❤️ saknar min bästis redan massor 😥 

Idag åkte jag & mamma till Ankarsrum till mormor, vi åt lite pannkakor och pratade, mormor pannkakor är bäst 😃 
Vi åkte bussen hem vid 4 ungefär.
Har även skickat in en ansökan till intensivkurs👏 nu jäklar ska jag ta körkort! 😃😃 
Imorgon ska miliam & jag träffa Tessan som är hemma ifrån norge, så himla länge sedan vi sågs så ska bli så kul!😄 

Ska snart söva miliam & lägga mig i ett bad efter det. 
Stressande inlägg men så får det bli när miliam sitter brevid.
Hörs imorgon igen. Pössss



0 kommentarer