Godmorgon.

Ligger här i sängen nyvaken & seg. 
Har inte bloggat på ett par dagar igen🙄 
Men iallafall, igår var jag och träffade Emma wretling. Vi fikade & pratade om allt möjligt, hann även men lite bilhaveri eller vad man säger.😂 
Det var trevligt vare, får bli oftare nu tycker jag iallafall☺️ 
Senare kom Jimmy hem från jobbet vi fick goda besked om lägenheten som vi var och kollade på. Så den är våran 👍😅 Skönt att flytta ifrån Västervik fast samtidigt lite jobbigt att lämna alla ens vänner och familj. Men tur de inte är långt så man kan pendla imellan ibland. 
Sen så lagade Jimmy kött,potatis & löksås vilken som var SUPERGOTT! 
Vi kollade även på världens fetaste man på tvn. Så äckligt men shit vilken kämpe ändå😳 
Gick och la oss runt halv 11-11 ungefär.
Idag är det bara en sak i mitt huvud och det är TAAAACOS är de idag till middag här hemma & shit vad gott de ska bli alltså, ska äta tills jag spyr. Allvarligt! 
Jag är helt Sjukt sugen på tacos, muuuuums! 
Men vad jag ska göra under dagen har ja ingen aning om faktiskt, måste iallafall plocka iordning lite här hemma & så. 

På fredag ska jag hämta hem min lilla bebis som inte är så liten längre!! 😭 
Jag saknar honom så jag spricker snart!! 
Har möte & lite sånt innan den långa resan mot Malmköping börjar på fredags inte alla kul att åka så långt😫 men allt för att få hem mitt lilla hjärta! ❤️❤️❤️❤️ 

Nu ska jag gå upp & röka ta en kopp te. Det blir braa. Hörs snart igen! Pusss 








0 kommentarer