Jätte mysig dag igår

Igår när Jimmy kom hem ifrån jobbet gick vi till någon Kinarestaurang och åt mat, det var jätte mysigt & gott. Vi satt kvar där till lite efter 8 tror jag för hans vän kom även förbi och åt & umgicks också. vi hade super trevligt iallafall! 
När vi kom hem kollade vi på brottsplats Sverige eller va det heter innan vi gick och la oss i sängen för att sova. 
Jag vaknade nyss av att Jimmy gick upp till jobbet så jag ska närsom kliva upp och duscha,packa,städa lite & sedan åka hem vid 08:50 för idag kommer MILIIIIAM 😀😀 lycklig åt alla håll är jag!! 
Jag kommer sakna min pojkvän så in i den men på söndag ses vi igen 😍💑 
Får se vad vi ska hitta på i helgen, tror jag ska ta med miliam,Ida & Oscar till simhallen, skulle vara mysigt för miliam faktiskt😊 
Näe nu ska jag kliva upp & ta en cigg. 

Hade gööött pusss 







0 kommentarer