Min dag har bestått av..

Imorse vid 10 kom jag till Västervik, minsta roligt! 
Mamma mötte mig när jag hade gått av bussen, gick hem till min mamma drack kaffe & pratade lite. 
Vid halv 12 mötte jag Natalie & lilla livia vi gick till netto köpte oss varsin redbull, Love IT 👌 
Gick hem till mig, pratade lite skit innan vi tog en sväng med bilen & jag fick köra ✌️inte kört bil på över 2 veckor så det var skoj. 
Vid 2 tiden drog jag hem till mamma igen, åt lite mat innan dan, jag & Moa packade in oss i bilen för att åka till Malmköping & hämtar hem min älskade miliam. Så lycklig!!! 😍😍
Svängde förbi ÖB, köpte lite godis som vi gottar oss med mellan ciggen😉 
Men jag kom ju på efter godiset var köpt hur gott det skulle vara med chips istället...... 
Vi är nog framme om 1,5 timme ungefär skulle jag tro sen är det bara samma fucking väg hem igen. Kul. Nej!!
Men skitsamma, jag gör vad som helst för att få vara med min unge så är det ❤️ 

Jag måste bara avsluta med att jag saknar min pojkvän så mycket & det är verkligen inte kul, inte ens lite! 😫 
Han är världens bästa & han är verkligen det bästa som någonsin har hänt mig (efter miliam såklart😉) 
Jag är världens lyckliaste tjej som har en sån underbar kille. Så att ni vet tjejer, han är så jävla upptagen🖕 Hoppas ni är avundsjuka😃🙄 
Hade gött & tack o hej. 








Vill ha 👆👆👆🐱
1 kommentar
Ida direll

Jag är de bästa som hänt dej 💋

Svar: Du också såklart ❤️❤️❤️
liinaiidamarie.blogg.se