Flera dagar sedan IGEN

Jag har börjat skolan på riktigt nu & det går hur brA som helst, går väl sådär 1 mil Om dagen fram & tillbaka till skolan och hem. 
Idag började jag med svenska 08:20 till 10:30 därefter ringde jag & bokade fransförlängning, fick tid direkt så de var bra. Blev super nöjd för & billigt var det. Endast 400 kr 😅 
Gick hem efter det & tog de lugnt, lagade mat med min man, fläsk & raggmunk blev det idag, super gott! 
Slängde i en hårfärg i huvudet efter maten så nu är man fräsch i håret också ☺️ alltid lika skönt! 
Har ätit lite kvällsmat & varit i affären, köpte soppa till mannen & lite annat plock som fattades hemma i kylen. Alltid lika bra men alltid lika tråkigt för plånboken. Haha! 
Nu ska vi snart krypa ner i sängen och kramas, de bästa som finns att somna brevid min underbaraste pojk❤️ 
Imorgon börjar jag skolan vid 13:20 till 15:30. Så en efterlängtad sovmorgon har jag iaf, helt underbart!! 




Ojdå, så de kan gå när man skojbråkar med mig 😉😉 rivmärken o grejer haha älskling! 

0 kommentarer