Onsdag

Alltid så börjar man med att skriva veckodagarna som tråkig rubrik, men så är det med det när man inte har någon fantasi. Skulle ju egentligen kunnat skriva att jag är lycklig men det har jag ju också skrivit ett antal gånger. Aja what ever! 
Just nu är jag iallafall påväg till Västervik för att städa min lägenhet, tur att min snälla vän Sandra hjälper mig 🙏 
Kan ju säga det att jag är inte det minsta pepp på att städa och det tror jag inte Sandra är heller.. Men det måste ju göras för att hon ska kunna flytta in redan imorgon ☺️ 
Ska möta henne vid knutpunkten sedan vidare till markör, vädret ute är ju inte att leka med. Precis svinkallt.. Fyy! Känner mig som en inpackad bajskorv typ i alla kläder jag har dragig på mig idag. 😂
Jag måste även säga det att jag saknar min älskade bästaste vackraste underbaraste BÄSTIS så mycket.. 😰 tur hon finns ett samtal bort, men domdära mysiga kvällarna med massa gott & allt skratt så man får ont i magen & käkarna. Det är underbart! 
Dax för en sån kväll & en hel dag snart igen! Alldeles för länge sedan 😢 
Men imorgon kommer Sofie till mig & det är fucking underbart. Som jag saknar henne också!!! ❤️❤️❤️ fina älskade du❤️ 

Jag ska avrunda detta inlägg nu och det får avslutas med att, jag är lyckligt lottad som är sambo med mannen i mitt liv. Han som jag vill & ska leva resten av mitt liv med. Som jag älskar honom 💗
Ni vet dendära känslan i kroppen & magen bara av att tänka på sin kille. Den känslan är underbar! Så fantastiskt❤️ 









Alltså, jag är så lyckligt lottad!
Detta trodde jag aldrig. Ja har verkligen vunnit på lotto! ❤️
0 kommentarer