Onsdag

Godmorgon. 
Inte bloggat på ett par dagar, men vi har inte gjort allt för mycket dom här dagarna, bara myst & haft det bra tillsammans. 

Precis klivit upp ur sängen. Så nu ska jag hoppa in i en dusch & fixa till mig & hemmet lite innan man får fin besök av Natalie och livia 😅 så mysigt ❤️ 

Har ingenting att skriva mer känner jag. Så detta får duga. Uppdaterat er lite iaf ☺️ 
Ha en bra dag. Puss och kram 



Blev så fint efter jag fixade sovrummet igår. Lite små saker som ska upp på väggen & sånt innan jag är helt nöjd👍 
Vikt in alla kläder, Både mina & jimmys i alla garderober & lådor. Så skönt att ja allt på sin plats. 

4 kommentarer
Anonym

Hej på dig lilla bönan 😏

Svar: tjenare :*
liinaiidamarie.blogg.se

Anonym

❤️❤️

Svar: <3
liinaiidamarie.blogg.se

Anonym

🌹

Svar: ❤️
liinaiidamarie.blogg.se

Sofie

Hej det är din efterblivna vän ❤️🙏🏼

Svar: hej älskling :*
liinaiidamarie.blogg.se