Myskväll

Igår följde min lillasyster med hem till oss när jag åkte hem ifrån Västervik.
 
Träffade Natalie och livia, vi gick en runda på stan & åt lite middag. Gick hem till mamma en snabbis & pratade lite. Mathilda & jag åkte bussen hem vid 15 tiden. Gick till ica maxi handlade massor godis, senare på kvällen gjorde vi ansiktsmask alla 3, så gulligt😍 
Blev som ny i ansiktet. 👍 
Vi kollade på film och åt massor godis & popcorn, redigt maffigt. 
Idag är det mycket på schemat & ja ligger fortfarande kvar i sängen. Måste till Västervik och packa ner mina saker i kartonger & sånt. Imorgon går flyttlastet från Västervik förhoppningsvis. 
Så snart har jag & min pojkvän VÅRAN lägenhet tillsammans. Fan så underbart 😀 
Nu ska jag diska och plocka lite tänkte jag. 






Min kille var inte speciellt pepp på ansiktsmask som jag och Mathilda. Med lite tjat går allt. Hihi ☺️
1 kommentar
Emma

Haha Jimmy då!!

Svar: Haha visst är han fin. Tror inte jag får han till att ta ansiktsmask med mig igen, tyvärr 😩😂
liinaiidamarie.blogg.se