Onsdag

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Städat, diskat osv. 
Har Precis sminkat mig lite, Jimmy slutar snart jobbet & då ska jag pussa ihjäl honom lite😍 ska väl komma på någon mat att äta idag också, hatar middagar..... Får väl bli något lätt idag. 
Igår när jag skulle åka hem ifrån Västervik till Oskarshamn så tog vi i en jäkla tragikolyckakö 1 timme om inte mer. Skulle varit hemma med bussen vid. 17:25 men ist var jag här vid 19 ungefär. Det var förjävligt. Var så jävla hungrig rent ut sagt & ont i röven som ett CP av sätena i bussen... Shit alltså var verkligen det värsta jag varit med om! 
Men när jag kom hem fick jag iallafall varma mackor med champinjonstuvning på. Det var så jävla gott. 
Nu ska jag dra ett varv med dammsugaren, smulor på golvet är det VÄRSTA. 
så nu vet ni vad jag styr med för er som är intresserade. 
Puss & kram. 









0 kommentarer