Underbar dag 💕

Vi var ju som sagt i simhallen idag i 3 timmar ungefĂ€r, det var sĂ„ mysigt och kul. Jag tror faktiskt jag & Ida hade roligare Ă€n miliam😂 
Miliam uppskattade verkligen simhallen ocksĂ„, plaskade och hade sig, sĂ„ kul! 
Vi gick ifrĂ„n simhallen runt 2. 
Ida & jag gick ner till stan & Ă„t glass nĂ€r Oscar hade blivit hĂ€mtad, miliam dĂ€ckade i vagnen sĂ„ fort jag satte ner honom, helt slut var han min lille kille ❀ 
Vi var pĂ„ stan & vandrade omkring ute i nĂ„gon timme innan vi gick hem till min mamma & var dĂ€r en stund innan jag körde mer Ida till stan igen. 
Miliam har somnar för natten & jag sitter hĂ€r med mamma & kollar pĂ„ sĂ„ mycket bĂ€ttre. Jag har haft en underbar dag med vĂ„ra bĂ€sta vĂ€nner ❀❀
Tack för Idag❀ 

Imorgon Ă„ker miliam till sin papp igen & jag ska till min pojkvĂ€n som jag saknar sĂ„ mycket! & jag kommer sakna min bebis sĂ„ mycket & finns ingen i vĂ€rlden som kan förstĂ„ hur mycket jag Ă€lskar honom! 😱




















Detta var ocksĂ„ första gĂ„ngen miliam var i simhallen 👍😅
0 kommentarer