Jag lever iallafall

Tänkte bara tala om att jag lever. Livet rullar på. 
Jag har inte så mycket att skriva på bloggen & tiden finns inte heller just nu. Men jag ska försöka uppdatera här nångång ibland iallafall, folk tjatar om att jag måste blogga så att här får ni ett av mina roligaste inlägg någonsin😉😂 återkommer ikväll med ett roligare inlägg förhoppningsvis. 
Ha det gott sålänge. Pusss & kraaaam 



Min fina❤️ 

Hade ett riktigt gott måndags mys med min bästa vän i förrgår. Jag bara älskar såna kvällar med henne ❤️ 
Jag älskar dig ifrån djupet av mitt hjärta min diamant💎 
'Vi går från askan och rätt in i elden,
Vi två kommer alltid va så
Om någoting skiter sig du skulle dö för mig
som jag dör för dig
Vi går från askan och rätt in i elden,
vi två kommer alltid bestå
För att vi endade dig, du skulle dö för mig
som jag dör för dig' 

👆👆 


Ben & jerrys är gott, kanske syns runt Idas mun 😉 

0 kommentarer