När man går i motvind, finns hon där ❤️

Livet går alltid upp & ner. När det är som tuffast behöver man alltid sina nära & kära & jag vet inte vad jag hade gjort utan min bästa vän Ida! Ida är den som alltid får mig på gott humör & hon förstår mig alltid & jag är så glad för att jag aldrig behöver känna att hon kommer lämna mig ensam när det är som tuffast i livet. Jag vet att jag alltid har Ida ett telefonsamtal bort. Att bara få höra hennes röst kan göra min dag till den bästa. Jag är så otroligt tacksam för jag har den underbara människan i mitt liv. Jag hade aldrig någonsin klarat mig utan henne. Det spelar ingenroll fall vi inte har träffat varandra på veckor det är fortfarande samma känsla & lycka när man får en kram av henne! ❤️ 
Det bästa är att vi kan prata i telefonen i fleraaa timmar & även sitta tysta utan att säga ett ord utan att det känns fel. 
Som ni förstår så är jag så jävla lyckligt lottad! Jag har världens finaste, underbaraste, vackraste bästa vän. 
Alla borde få känna på sån vänskap som vi har. Jag skulle göra allt för henne, precis allt & jag vet att Ida skulle göra allt för mig fast jag kanske inte alltid förtjänar det så vet jag att hon alltid står vid min sida. 
Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om denna underbara tjej men jag känner att jag kommer aldrig kunna förklara hur tacksam jag är för allt hon gör. Jag älska dig över hela mitt hjärta Ida. 
Hoppas du aldrig någonsin tvekar på hur fantastisk & stolt jag är över dig & jag kommer alltid vara tacksam för att just du är min andra halva, min bästa vän! 

JAG ÄLSKAR DIG! ❤️❤️❤️❤️❤️ 






0 kommentarer