Tisdag

Idag har jag ätit för 30 pers vill ja lova. Tacos, godis, Popcorn, ostbågar mer mat osvosv.. Känner mig lagom fet nu här nerbäddad i jimmys säng. 
Vi har inte gjort någon speciellt annars idag. 
Legat på soffan och myst har vi gjort, jag är så lycklig med honom så det finns inte. Har pratat med honom lite om skola oså, tänkte ringa en studievägledare imorgon här i Ohamn & sedan ansöka om en plats. Jag är inte taggad på skolan men ett måste för att ta sig någonstans. Säga upp min lägenhet i Västervik & sedan flytta ihop med denna fina kille står högst upp på listan just nu, i november får vi/han en större lägenhet förhoppningsvis. Så underbart! 
Imorgon ska han jobba igen & jag ska städa,sola & sedan en sväng till Adam och dom. 
Jag är så sjukt trött just nu. Så nu ska jag sova, men först pussa lite på min fina❤️ 

Förresten, igår hade jag Amanda på besök här i ohamn, vi åt god buffé & drack några cider efter shoppingrundan. Eller shopping & shopping, fick med mig en långärmad hem iaf.. 
Hon Åkte hem på kvällen och jag gick & la mig rätt skapligt, somnade på soffan om jag ska vara ärlig.hihi








Godnatttttt 💤💤💤💤💤
0 kommentarer