Bra dag!

Min dag började bra. Vaknade vid halv 10 & vid 10 ringde dom ifrån bemanningen här i Oskarshamn, var där igår på jobbintervju då skulle dom kontakta mig efter en vecka men redan idag ringde dom! Så jag har fått jobb hela sommaren och även nu, börjar på onsdag med 2 nätter på rad 😅 känns ju fantastiskt! 
Så i maj får jag schema lagda dagar. Så jäkla glad 😀  
Så var där vid 2 idag skrev på lite papper & sedan gick jag och min man till McDonalds och åt lite, tog även en glass till efterrätt☺️ 
Somnade på soffan när vi kom hem i nån timme, båda 2. Så skönt. Varit i affären precis, köpt lite frukt och slängt ihop i en skål, så fruktsallad får de bli till ikväll! Men nu först lite rester från igår, ungspannkaka👍 
Ex on the beach kl 22, de ser ja fram emot 😅 

Kunde ju inte blivit en bättre dag 😍 
Puss o kram o hej! 



0 kommentarer