Sådär ja!

Hej på er. Inte bloggat på sisådär 10 år? Typ. Men jag tänkte att jag skulle dela med mig av några intressanta rader från mitt liv nu. Varsågoda! 

Några dagar nu har jag varit hos min mor. Åkt på road trip me henne & mina 2  systrar igår. Kom hem runt 22. 
Idag vaknade jag runt 7-8 och hade ont i mitt fucking kuk öra som vanligt. Åkte med mamma till stan, staidium, lager 157. Blev ett par skor, byxor & tröja rikare även min kille fick 2 linnen. Bilder på det får ni inte se, för snyggt för att visa 🙄 
Varit hos doktorn och fått ny penicillin, örondroppar & smärtlindring. Så tillbaka om 1 vecka IGEN. 4 veckor med öroninflammation/hörselgångsinflammation eller vad fan jag nu har för sjukdom som aldrig ger sig. 
Nu är jag iallafall påväg hem till min kille igen med all packning jag släpat med mig. När jag kommer hem hoppas jag att maten är klar, jag svälter ihjäl & jag skojar faktiskt inte! Så tro inte det! 
Imorgon ska jag till bemanningen och skriva under lite papper på anställningen & lära mig datasystemet. Jaaaa osv! 
Jag är trött som en jäkla säl. Ikväll ska jag även mosa in chips och dipp framför någon fet film. 






😂😂😂😂😂👆👆 

0 kommentarer