Skolan, doktorn, advokaten, fika.

Fullspäckad dag trots öroninflammation i vänster örat & påbörjad i höger. Fantastiskt.
Men iallafall.. Vaknade tidigt imorse, Sofie hämtade upp mig. Vi åkte till skolan, var där en timme, åkte hem gick till doktorn & sedan in med bussen till stan, till advokaten, pratade med honom och sedan hem, sminkade mig lite innan jag gick in till stan och mötte Ida och lilla bebisen, tog en fika och pratade om allt och ingenting, vandrade vidare mot ankdammen, gungade lite med bebisen. Gick hem runt halv 5 ungefär. Jimmy lagade korvstrogarnoff och makaroner till mig och ris till honom, super gutt blev det! 
Slängde mig på soffan & somnade givetvis en stund 🙊 vaknade av att Jimmy kom hem från affären & dessutom vaknade jag med svin smärta i örat.. Tror jag kommer dö. 
Väntar på att filmen ska laddas klart så vi kan kolla på den & äta ostbågar 😋 
Imorgon är det jobb som gäller 21-07. Samma på torsdag😀 


1 kommentar
Anonym

Varför går du till en advokat ?

Svar: Därför ☺️
liinaiidamarie.blogg.se