GLÄDJETÅRAR

Godmorgon, sjuk som jag är med fet förkylning & helt död så blev jag såå sjukt överraskad igår, dagen hade varit i mycket tankar och rätt som det är framåt eftermiddagen/kvällen plingar det på dörren och när jag öppnar står min mamma, syster & min bääästa Ida där, jag blev så chockad, det kopplade inte att Ida stod där så efter några sekunder slänger jag mig i hennes famn och jag blev så glad så jag brast ut i gråt & höll om henne så länge! Alltså ni kan inte förstå den lyckan att ÄNTLIGEN efter några veckor få se sin bästa bästa vän igen. Jag trodde aldrig tårarna skulle sluta rinna... Jag blev så jävla glad & det var verkligen det jag behövde, en stund med min bästa vän! 
Jag ÄR SÅ glad att hon kom & min mamma och syster men att Se Ida gjorde mig så jävla glad!!! Jag älskar dig & jag älskar er!! ❤️❤️ 





0 kommentarer