Jag lever, tror jag!

Jag har inte skrivit på några veckor men har verkligen inte ens haft en tanke på bloggen men efter lite tjat från mina vänner så tänkte jag sätta igång och blogga lite igen. Tänkte även ge det en chans till att ha bloggen öppen & hoppas på att folk med sina äckliga åsikter håller käften om mitt liv & även om mitt barns liv, ni får gärna kommentera men snälla slösa inte eran tid på att kommentera något onödigt!! 

Men iallafall. 
Jag har fullt upp om dagarna, går i skolan, umgås med min pojkvän, har Miliam varannan helg & umgås me vänner. Skolan är soft men fan vad trött man är när man kommer hem... 
Det har faktiskt inte hänt så mycket i under tiden då jag inte har bloggat. 
Jag har ju piercat mig som jag skrev i det sista inlägget att jag skulle göra. Jag minns att jag skrev hur nervös jag var och att jag var rädd för att det skulle göra ont, men det var ju larvigt, skulle kunna sätta 10 st till, kändes inte ett smack, samma dag som jag piercade mig hade vi ett årskalas för miliam, vi åt god tårta (babblarna) och hade det super trevligt med nära & kära! Tack för alla fina presenter han fick ❤️ 
Hoppar direkt till denna helg då jag hade miliam här hemma i Oskarshamn, vi hade det så bra tillsammans bara han, jag & Jimmy, vi träffade även Elin och hennes son på lördagen. Vi åt tacos och hade en väldigt trevlig kväll tillsammans medans våra karlar gick iväg så det var trevligt att bara vara vi med barnen. 
Igår (söndag) åkte jag och miliam till mamma med bussen på morgonen, han blev glad att se sin bästa mormor innan han skulle åka hem till sin pappa på kvällen 😢 jag saknar honom så mycket redan! 
Min helg har alltså varit bäst! Mamma & son ensamtid var UNDERBART med MASSOR bus & gos! 

Idag har jag varit i skolan, ätit McDonalds med en tjej i klassen på håltimman, ätit mat med Jimmy, sovit en timme & myst med min kärlek. 
Så nu ska jag kolla på farmen och bara vänta på att klockan ska gå så man kan gå och soooova. Imorgon ringer klockan vid halv 7😓 


Hoppas detta inlägg duger lite iallafall. 
Puss och kram. 















0 kommentarer