Tjosan i trosan!

Några dagar sedan igen jag bloggade. Blir tillsagd att blogga varannan dag typ men självklart glömmer ja bort bloggen om de kommer nått roligare imellan 🙊 
Tänkte bara berätta lite om mina senaste dagar. 
I lördags var de dags att åka till Malmköping & spendera 6 timmar med min son 😊 vi åkte till Eskilstuna och var där, gick runt i olika affärer, åt mat, glass, busade, miliam tog en powernap så medans han sov satt vi andra vid vattnet och tog de lugnt. Man hade ju rätt ont i fötterna efter att ha gått 6 timmar ungefär.. Men de är värt de iallafall. Allt för min son!! ❤️ 
Vi åkte hem vid 16 ifrån Malmköping, kom hem tog de lugnt resten av kvällen. 

På söndagen åkte jag och fikade med dan ute i loftahammar på sjökrogen. 
Senare på kvällen tog ja en sväng till Hultsfred och släppte av min syster o hennes vänner på metropol, när ja kom hem där ifrån sov jag som en gris ända till halv 1 IDAG. 
Idag har jag inte gjort så mycket, legat på soffan och glott, åkt på en road trip me Sofie ❤️ 
& nu sitter ja i soffan, kollat på lyckliga gatan & ex on the beach👌 

Imorgon ska jag köra Sandra fram o tillbaka på jobbintervju vid 08'00 😴 
Så snart ska jag krypa ner i sängen.. 
Är trött som attan idag. 

På tal om annat så är de rrätt kul att folk verkar veta mer om mitt liv än vad jag gör, att jag tydligen ska ha förlorat vårdnaden över min son bara för han bor hos sin pappa 🙄 Fantastiska människor, älskar er ❤️❤️❤️❤️ 
Puss på er mina fans! 

Mitt liv äger alltså. Alla borde vara som jag & leva som jag, svär på Gud alltså 😅 kontakta mej ska jag lära er hur man blir som jag! 
Eller just det, folk vet ju redan hela mitt liv. Glömde visst det.. 😂😂😂 

Nej nu ska jag sova & drömma mej bort i fantasivärlden. Puss o kram ❤️ 



På fredag kommer du min lilla älskling till mamma. Kan knappt bärga mej 😍😍😍 
0 kommentarer