Hur känns det?

Jag vill ha min pappa vid min sida. 
Kommer jag någonsin mer få höra hans röst, få en kram, ha pappa & dotter tid, skratta, gråta, ja ni fattar. Allt som man gör med sina föräldrar, jag saknar verkligen min pappa. Jag saknar att bara få säga pappa, att bara få se min pappa, jag önskar över hela mitt hjärta att han någongång inser vad han har gått miste om, sina 4 barn.. 4 barn som blev lämnade utan någon som helst förvarning. Jag önskar att även miliam kommer få träffa sin morfar & att även min pappa ska få träffa sitt underbara barnbarn. Jag önskar bara att jag & mina syskon någongång kommer få en förklaring på varför, varför lämnade han oss,varför lämnade han mina 3 småsyskon? Jag har lärt mig att leva utan min pappa lika så mina syskon men att känna detta tomrum att något saknas, det är just det som gör ont ibland. Jag vill bara få säga pappa. Jag vill bara att han ser oss. Jag kommer nog aldrig någonsin kunna förklara hur det känns att se sin PAPPA ute, han går förbi som att man är vilken människa som helst. Hans egna kött och blod gick precis förbi, blicken i marken & låsas som ingenting. Hur kan man göra så? Jag skulle aldrig kunna göra så mot MITT BARN. Jag förstår inte hur man tänker när man lämnar sina 4 oskyldiga barn. 
Ibland tänker jag på alla stunder jag fick med min pappa. Idag ångrar jag att jag inte tog vara på dom stunderna, hade jag vetat att han skulle lämna oss så hade jag verkligen njutit av varje sekund med honom. 
Jag har glömt bort hur det känns att ha en riktig PAPPA. Det är hemsk känsla att känna.. 
Men livet har gått vidare. Men jag saknar min pappa. Jag saknar verkligen han. 



Måste bara avsluta detta inlägg med att säga. TACK MAMMA för du är du & för du alltid finns för oss & aldrig skulle lämna oss. Jag älskar dig mer än du någonsin kommer förstå! Det gör vi alla. 
Världen bästa❤️❤️❤️ 


2 kommentarer
Anonym

OM jag visste hur jag skulle kunna hjälpa då hade jag gjort det direkt.
Kanske och förhoppningsvis Camilla har mera förståelse. ... eller....

Svar: Tack vare Camilla han lämnade oss...
liinaiidamarie.blogg.se

Jag såg dig och din kille i Kalmar för någom vecka sedan . Och någon mer kille ... var det din bror ?
Så kul att de dig lycklig. Det förtjänar du

Så kul att de gått så bra för dig . Jobb och allt . Kämpa på .
Och hoppas det löser sig med din pappa .

😘

Svar: Jasså vem är du? 😊
Ja det känns skönt gör de.
Tack så mycket :)
liinaiidamarie.blogg.se