Min mamma blev så stolt!

Ibland tänker jag på dom veckorna jag kämpade med mitt körkort, var på intensivkurs 2 veckor. Mamma hade miliam hemma hos sig och jag kämpade arslet av mig för mitt körkort. Kuggade teorin 4 gånger, klarade körningen på första gången. Jag minns den dagen i Linköping, mamma och jag hade åkt för jag skulle skriva upp IGEN. 5 gången gillt tänkte jag. Jag var så super nervös, mamma väntade i bilen utanför och höll verkligen tummarna och tårna för mig. Jag satt tills sista sekund var slut, jag minns denna dag så väl, jag tryckte på rätta. Det var jag och en tjej till kvar i rummet, på skärmen stod det GODKÄNT med grön text & jag blev så glad så jag knappt kunde tro det själv, var ju så van vid den dära jävla röda texten 'icke godkänd' men det stod äntligen GODKÄND! ut kommer jag till mamma helt chockad och säger ' jag klarade det!! 😱' mamma hon blev så glad och stolt över mig så hon pussade mig samtidigt som hon grät av lycka. Jag blir verkligen så glad när jag tänker på denna dagen för det syndes verkligen på min mamma hur STOLT hon var över mig. Då tänkte jag bara, alltså min mamma är så jävla bäst! Utan henne hade jag aldrig klarat körkortet eller nånting i livet. Jag älskar min mamma så fruktansvärt mycket. Skulle döda för henne. Jag lovar!

Så jag vill bara tacka dej mamma för allt. Du är bäst!!! 


0 kommentarer